יום שישי, 8 במרץ 2013

גבר ואשה ומה שביניהם

למי שיגיע בסופ"ש הבא אלינו, מובטחת חוויה כפולה, קונטרסטית ושונה כמו גבר ואשה...
גל גלר, בעלי, מפסל בעץ. אני, יוצרת ומעצבת בבד.



הוא, מפסל מהנשמה. פסלים עוצמתיים, מעצים גושניים. הדמויות אצלו יוצאות מהעץ כאילו הוא רואה אותן חבויות בו מבראשית. הפסלים מעוררים רגשות עזים, זה לא משהו שרואים ונשארים אדישים לו.
אני מעצבת עבור נשים. תיקים, ביגוד ואביזרי אופנה שמפרגנים לנשיות הרכה שלהן. אצלי תמצאו תחרה וכותנה רכה, קלאסיקה ורומנטיקה, אסטטיקה נשית ומבושמת.
אצלי, הסטודיו מכוסה בשטיח. אצלו, האדמה היא ביתו.



להכנס לסטודיו נשי ורך, ואחר כך להגיע לסטודיו גברי וחזק, זו הרגשה ששווה להרגיש.
הקונטרסט הזה הוא שלנו. של כולנו.
ההבדלים האלו טבועים בנו משחר קיומנו.
כשהיצירה שלנו יוצאת מהמקומות האמיתיים שלנו, מהשורש, אנחנו מתחברים ליסודות האלו.
המעניין הוא שאצל רבים מאתנו, גברים ונשים, קיים גם את הצד השני. מי יותר, מי פחות, כך שיש גם סיכוי סביר שנתחבר לשני המקומות.
קשה לי להסביר במילים מדויקות את מה שאני מרגישה. אני חושבת שפשוט שווה להגיע ולחוות זאת.


14-16.3.13
סופ"ש של אומנות, הופעות פינוק והעצמה
יום חמישי 14.3 10:00-20:00 אחה"צ תתקיים סדנת התנסות אצל גל בסטודיו
יום שישי 15.3 9:00-15:00
יום שבת 16.3 10:00-20:00
ביום שישי יתקיימו הופעות
 13:00 יובל סלע בשירים מתוך הדיסק ימים טובים
15:00 אהוד אריאל בקבלת שבת נוסח קרליבך

רח' שלדג 34 פרדס חנה 054-4670564
הארוע יתקיים במסגרת ארוע אומנים במושבה של פרדס חנה כרכור
(אומנים מספר 76 ו- 77)

קישור לדף הארוע בפייסבוק:


גל גלר - סטודיו עץ שורשי http://www.galgeller.com/
 אלונה אירגו גלר- תיקה סטודיו http://www.tike-studio.com/




תגובה 1: