יום שישי, 23 במרץ 2012

על נשיות ואומנות

נשים הן זן מופלא. החוכמה שלהן עתיקה, היופי שלהן הוא מיתוס, האמהות שבהן היא פלא, הגמישות שלהן ויכולת התימרון היא בלתי נתפסת. האהבה שלהן מרפאה, החושניות שלהן מעוררת, אך יותר מכל היא יכולת ההכלה שלהן. היכולת להכיל את כל המתרחש סביבן ויותר מכך בתוכן.
לעצב וליצור עבור נשים זוהי חוויה אינסופית והקשר הישיר עם נשים האוהבות את העיצובים שלי, ממלאה אותי תמיד מחדש. לגעת בחומר חדש, בצבע של בד נוסף, לדמיין מי היא אותה אשה שתלבש, תענוד, תתאהב באותו התיק.. כל אלו נותנים לי כל פעם מחדש, במהלך כל השנים את הכוח, הרצון והתשוקה ליצירה.
היצירה היא חלק בלתי נפרד ממני, כמו האמהות, כמו הנשיות. הסטודיו שלי הוא המקום המנחם, העוטף והמעורר שלי. חוץ מתיקים אני מעצבת כאן פריטי אופנה כמו שכמיות עליוניות וחגורות, בקו קלאסי ונקי המחמיא לנשיות שלנו. זהו מרחב נשי אישי ומזמין.


עוד שבוע, ארוע "אומנים במושבה" יתקיים כאן בפרדס חנה. זה שנים שרבים מרחבי הארץ מגיעים לראות, להרגיש להשביע את סקרנותם ולהתחדש ביצירות מיוחדות של האומנים הרבים החיים כאן.
עוד שבוע יפתח הסטודיו את דלתו ורבות ויפות יכנסו, וישתתפו בחווית היצירה, והזהות הנשית.
שנה שעברה היה תענוג, ואני נרגשת לקראת המפגש הנוסף עם המגוון הנשי המופלא הזה.
אני מזמינה אותכן בחום להגיע ולהכנס לתוך המקום הזה שמעורר בי התרגשות, שממלא אותי ומאזן אותי.

באהבה, אלונה


ימים חמישי- שבת 29-31.3.2012 
חמישי 10:00- 20:00
שישי 10:00- 1700
שבת 10:00- 20:00 

תיקה סטודיו, רח' שלדג 34 פרדס חנה
http://www.tike-studio.com/
054-4670564

תגובה 1:

  1. תיקים יוצאי דופן ומאד יפים, ממש רוצה אחד.
    תודה על השיתוף

    השבמחק