יום שלישי, 8 במאי 2012

כל אמא היא קודם כל אשה- Big Mum


כשנולדה לי ילדתי הראשונה, יהלי, לא היה לי תיק אמהות. כבר אז עסקתי בעיצוב תיקים, אבל לא עיצבתי כאלו, ולא אהבתי את המראה הנפוץ של נשים שנראות "בטיול שנתי" עם תיק על הגב. בלי להעליב, זה ממש אישי. כך שדחפתי הכל לתיק אחר מהסטודיו שהיו בו מספר תאים, והייתי מרוצה. אף פעם לא לקחתי את כל הבית איתי, אלא רק את מה שצריך. אחרי חמישה חודשים נודע לי שאני בהריון, וכך מצאתי עצמי עם שתי תינוקות, יהלי ודניאלה, ותיק אמהות חדש שעיצבתי ממש לפי הצורך והנסיון. המטרה הראשונה שעמדה מול עיני, מעבר לנוחות שקיימת בתיקים נוספים בשוק, היא ליצור תיק נשי, לא רק אימהי. שהאמא-אשה שתלך איתו תרגיש מוחמאת. כי כל אמא היא קודם כל אשה.



Big Mum, תיק האמהות של תיקה סטודיו, עוצב ותוכנן עבור נשים/ אמהות שרוצות שיהיה מקום להכל, שיהיה להם נוח, ושיראו טוב. המטרה שעמדה בראשי יצרה לבסוף תיק שנותן מענה לא רק לנשים עם תינוק, אלא גם לנשים שמחפשות תיק גדול ומחולק, שיתן להן מענה לצרכי היומיום. עם זאת המחשבה הבסיסית היתה על האמא ולכן אציין את תכונותיו כתיק אמהות.



Big Mum תפור משתי שכבות של בד איטלקי איכותי. הוא ניתן לכביסה או לניגוב במגבון לח על פי הבד הנבחר.

גודל: 35X37X12 (התיק גבוה ומאפשר איחסון של שמיכה מגולגלת מעל כל הבגדים)



בחוץ: 2 כיסים קדמיים גדולים
2 כיסים צדדיים לאחסון בקבוקים
תיק אישי הנתלה עם ווים וניתן להסרה לשימוש בנפרד (כולל רצועת נשיאה נוספת)
רצועת נשיאה אלכסונית מתכווננת על פי הצורך, משמשת גם לתליית התיק על העגלה בצורה יציבה ונוחה.
2 רצועות גב מתכווננות

בפנים: תא לבגדים גדול (לי הספיק לשני תינוקות)
תא חיתולים גדול (כנ"ל)
תא מחיצה נסגר ברוכסן (לכל מה שרוצים בנפרד, לדוגמא: בגדים מלוכלכים)
כיס לפריטים קטנים
אבזם למוצץ\ מפתחות



2 כיסים חיצוניים לבקבוקים

 
כיסים קדמיים גדולים


3 תאים גדולים פנימיים


כיס פנימי ואבזם למוצץ\ מפתחות



תיק אישי + רצועת נשיאה נוספת




אם אשה, אז למה שלא יהיה לה  גם תיק אישי?

נכון שאת אמא, נכון שהתינוק שלך תמיד (כמעט) איתך, אבל ישנם גם הרגעים בהם את יוצאת לבד מהבית, גם אם זה רק לסידורים. במקום להחליף תיק, Big Mum, מספק לך פתרון קליל, מהיר ומחמיא. תיק קטן, נוסף שנתלה על חלקו האחורי של התיק ויכול להכיל את הארנק , משקפי השמש ושאר החפצים האישיים שלך. ביומיום חפצייך יהיו מופרדים מחפצי התינוק, ותוכלי לתלות את התיק על העגלה כך שחפצים אלו יהיו מולך. ובימים בהם את יוצאת לבד, כל שעלייך לעשות, להפרידו מהתיק. כל תיק מצויד ברצועה נוספת המתחברת בקלות כדי לאפשר לך נשיאה נוחה ומחמיאה.
אפשרות נוספת היא להשתמש בתיק זה ליציאות קלילות עם התינוק, לחפצים ההכרחיים.


היום, כשתינוק חדש הגיע למשפחתנו, מיכאל, Big Mum שלי משמש אותי באופן יומיומי, לנסיעות ארוכות, ליציאות היומיומיות, והתיק הקטן, הוא הפתרון הנוח ביותר לדינמיות בה אני חיה. 

בקולקצייה החדשה של Big Mum עיצבתי דגם מוזהב מחומר דמוי עור. כמקודם, זהו תיק שמתאים לנשים שאינן בהכרח אמהות לתינוקות, והדגם המוזהב לוקח תפיסה זו צעד אחד קדימה. עם התיק הקטן שלו ניתן ללכת ממש כתיק ערב.

כאמא, אשה ומעצבת אני ממליצה על Big Mum בחום ואהבה. הוא נוח, איכותי דינמי ונשי. כל מה שצריך.
אני מזמינה אותכם לאתר להתרשם מהדגמים.
את Big Mum ניתן לרכוש דרך האתר, בסטודיו בפרדס חנה ובחנויות נבחרות.

Big Mum זהב

Big Mum תכלת

Big Mum שמנת



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה